To już ponad 20 lat...
To już ponad 20 lat odkąd produkty marki STELLA goszczą w domach milionów klientów w Polsce i zagranicą. Produkty marki Stella od zawsze są kojarzone z najwyższą jakością, którą klienci niezwykle cenią. Ostatnie lata spędziliśmy na doskonaleniu naszych produktów by móc oferować klientom produkty jakości premium. W tym czasie były również prowadzone prace nad odświeżeniem opakowań. Zostały wprowadzone czyste i estetyczne grafiki oraz innowacyjne opakowania z okienkiem.
Mamy produkty najwyższej jakości, innowacyjne opakowania, teraz nadszedł czas na odświeżenie loga Stella. W raz z nowym rokiem wprowadzamy na rynek produkty Stella opatrzone nowym odświeżonym logiem. Nowe logo idealnie wpasowuje się w obecny trend na rynku FMCG. Minimalistyczne logo, precyzja każdej linii, zdecydowane kolory idealnie odzwierciedlają jakoś produktu jaki klient znajdzie w opakowaniu.
W odświeżonym logo zostały zachowane kolory jakie towarzyszą marce niemal od początku jej istnienia. Dominuje tu granat i zieleń charakterystyczna dla marki STELLA. Pozostał również nieodzowny element, jakim jest gwiazda (stella z łacińskiego to gwiazda). Nowe logo kojarzone jest z wysoką jakością, precyzją, czystością, ładem i porządkiem. Odświezone logo doda opakowaniom czystości i przejrzystości. W pierwszej kolejności klientowi rzuci się w oczy dobrze wyeksponowane czyste logo, następnie nazwa produktu. Tak by klient mógł podjąć swoją decyzje zakupową w oparciu o pozytywne skojarzenia z marką.
Proces zmiany loga na wszystkich produktach oraz materiałach, jest procesem bardzo złożonym, wymagającym zaangażowania wielu działów i ludzi. Zakończenie procesu wprowadzania wszystkich zmian jest planowane na koniec I kwartału 2019. By dotrzymać tego terminu, już teraz rozpoczynamy produkcję niektórych produktów w opakowaniach z nowym logo.
Pamiętacie jak na przestrzeni tych 20 lat zmieniało się nasze logo?