Magiczne ściereczki dla alergików z mikrowłókien Evolon 2szt STELLA zajęły I miejsce w kategorii „Łatwiej w domu”.
Natomiast Zestaw sztućców drewnianych 6 kompletów Anna Zaradna zdobył wyróżnienie w kategorii „Z przyjaciółmi poza domem”.
„Złote Innowacje FMCG & Retail” to największe wydarzenie na polskim rynku, które w sposób kompleksowy podchodzi do innowacyjności w sektorze spożywczym i handlu.
Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail.
O wyborze laureatów zadecydowali Konsumenci, w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence. Kolegium Redakcyjne miesięcznika Hurt & Detal przyznało również 10 statuetek specjalnych „Złota Innowacja” w kategoriach FMCG. Kapituła Konkursu wręczyła ponadto 15 statuetek „Złota Innowacja Retail” dla najbardziej innowacyjnych rozwiązań i produktów związanych z handlem.